torsdag 27 oktober 2011

Virkning!

Har så mycket jag skulle vilja göra,
men jag vet inte hur jag ska få tiden att räcka till allt...

Men jag har testat på att virka lite,
det är verkligen roligt!
Resultaten blir väl som de blir,
men så länge jag tycker att det är roligt
och barnen blir glada för sina gåvor
så virkar jag vidare.

=)

Här är mitt första försök till att virka en liten kanin,
barnen har redan ritat på den och
demolerat öronen,
vet ej om jag inte fäste trådarna riktigt...


Tack goa Birgitta som lånade ut garn och virknål till mig,
så jag kunde komma igång!

Och här kommer en liten hint om mitt nästa projekt:


Parallellt med detta projekt
så försöker jag mig på att virka små
dammsugare & muffins =)

Tjejerna som jobbar på "Flitiga Fingrar"
var verkligen trevliga
och till stor hjälp
när jag var dit och skulle inhandla
garn o virknålar.

Ha en härlig dag!

KRAM!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar