tisdag 23 mars 2010

Åh, då är man hemma efter en helt underbar pysselhelg i Ö-vik!
Får passa på att tacka HighCoastScrap
som anordnar denna fantastiska helg!!!
Denna gång hade jag verkligen turen på min sida!
Jag blev den stolta, lyckliga ägaren till en EPIC SIX!!!
Jag har aldrig haft nån tur när jag köpt lotter,
men denna gången tog jag hem storvinsten!
=)
Lämnade in några bidrag till olika utmaningar,
och dessa kort fick jag pris för.
Jag blev verkligen paff när de ropade upp mitt nummer,
hade inte förväntat mig det alls...
Utmaning: *Skiss med twist*

Utmaning: *Lift - Slöjd - Detaljer*


Utmaning: *Annan form*
Jag fick verkligen jättefina saker!
Mönsterpapper, pappersmapp, stämplar, blommor,
dekorationer, knappar, band, brads...

Så shoppade jag förståss lite saker i helgen!
Kom hem med en Embossfön, en ny Martha Stewartpunch,
lite distressprylar
(Eva visade mig lite teknkier med att måla med distresser, Tack!)
Kommer att leva länge på denna lyckokänsla!!!
=)
Kram Annelie!




1 kommentar:

  1. Tack för att du kom i helgen, Annelie. Du hade verkligen turen på din sida när du vann Epic'en :) Ingen tur men skicklighet har du för att du vann så mycket i tävlingarna. Helt UNDERBARA alster.
    Kram hela dan :)

    SvaraRadera